Selasa, 8 Februari 2011

Shahmin Homestay Bukit Merah Laketown Resort (BMLR) menyediakan penginapan kepada tuan/puan yang ingin bercuti di BMLR. Homestay ini dilengkapi dengan 2 bilik berhawa dingan & sebuah bilik berkipas, 2 buah bilik air, dapur memasak & alatan memasak/makanan, peti sejuk, TV, sofa, kerusi/meja hotel, meja makan, kettle, mesin basuh, pembakar roti, seterika, iron board, vakum, sejadah & telekung solat, kitab al-qur'an dan sabagainya (fully furnished)

Kedudukannya strategik kerana berhampiran susur keluar PLUS highway dan berdekatan dengan R&R Semanggol & Restoren KFC (di R&R Semanggol) Antara tempat-tempat menarik untuk dikunjungi : Taman tema air, eco park, pulau orang utan, chairlift di BMLR, taman tasik Taiping, zoo Taiping, makam Ngah Ibrahim, pusat santuari Kuala Gula dan lain-lain lagi.

Harga yang ditawarkan adalah berpatutan. RM200.00 semalam pada hari cuti umum/sekolah dan RM190.00 semalam untuk hari-hari biasa. Jika lebih satu malam harga yang ditawarkan boleh dirundingkan. Kepada tuan/puan yang berminat, bolehlah menghubungi En Din (0194505769) atau Pn Mimi (0125155769). Homestay ini hanya menerima pelanggan MUSLIM sahaja.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan